|
Návrh mechanického a elektrického subsystému bezpilotního letounu
Kraus, David ; Hrbáček, Jan (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením platformy pro testování stabilizačních a řídicích algoritmů pro UAV. Byl vybrán vhodný model letadla, do kterého byla navržena struktura řídicí a výkonové elektroniky. Byla provedena rešerše vhodných algoritmů a vybrané algoritmy byly implementovány. Pro implementované algoritmy byly pomocí simulace navrženy parametry regulátorů. Následně byl celý systém testován v letu.
|
|
Vývoj palubních soustav dopravních letadel
Sokol, Filip ; Kaddour, Mirvat (oponent) ; Trefilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem „Vývoj palubních soustav dopravních letadel“ se zabývá vývojem řídících, elektrických, hydraulických a palivových soustav dopravních letadel typu CS-23 a CS-25. Práce je rozdělena na jednotlivé kapitoly, z nichž se každá zabývá popisem jednotlivé palubní soustavy. Vývoj je uveden vždy na začátku této kapitoly a zbylá část je pak věnována základnímu popisu. V závěru práce jsou uvedeny nejnovější trendy v řízení letadel a popis postupných přechodů v koncepty More Electric Aircraft a More electric Engine. Samotný konec práce tvoří srovnání letounů podle palubních soustav, které používají.
|
|
Návrh mechanického a elektrického subsystému bezpilotního letounu
Kraus, David ; Hrbáček, Jan (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením platformy pro testování stabilizačních a řídicích algoritmů pro UAV. Byl vybrán vhodný model letadla, do kterého byla navržena struktura řídicí a výkonové elektroniky. Byla provedena rešerše vhodných algoritmů a vybrané algoritmy byly implementovány. Pro implementované algoritmy byly pomocí simulace navrženy parametry regulátorů. Následně byl celý systém testován v letu.
|
|
Vývoj palubních soustav dopravních letadel
Sokol, Filip ; Kaddour, Mirvat (oponent) ; Trefilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem „Vývoj palubních soustav dopravních letadel“ se zabývá vývojem řídících, elektrických, hydraulických a palivových soustav dopravních letadel typu CS-23 a CS-25. Práce je rozdělena na jednotlivé kapitoly, z nichž se každá zabývá popisem jednotlivé palubní soustavy. Vývoj je uveden vždy na začátku této kapitoly a zbylá část je pak věnována základnímu popisu. V závěru práce jsou uvedeny nejnovější trendy v řízení letadel a popis postupných přechodů v koncepty More Electric Aircraft a More electric Engine. Samotný konec práce tvoří srovnání letounů podle palubních soustav, které používají.
|